بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی: به فیفا بگویند قانون سانتر را بردارد!

http://www.esesclub.com/public/album_photo/d1/52/08/84287_f11b.jpg?c=255f

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل ملوان و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی، در نشست خبری گفت:ایام سوگواری 28 صفر و امام رضا (ع) را تسلیت می‌گویم. در این بازی در نیمه اول نسبت به بازی های قبل خیلی بهتر بودیم، البته از نظر تاکتیکی و گردش توپ و همانطور که فکر می کردیم ملوان تیم جوانی است که با برنامه بازی می‌کرد. یکی از حسن‌های ما این بود که موقعیت به حریف ندادیم و ضعف‌مان این بود که از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردیم و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و با آمدن بیک زاده دو جناح ما بهتر می شود.
وی در مورد اینکه صادق درودگر گفته بود که اگر سانتر را از استقلال بگیرید، این تیم هیچ چیز ندارد گفت: نظرها محترم است ولی موقعیت تک به تک هم داشتیم و شاید بهتر است به فیفا بگویند قانون سانتر را بردارند. تغییرات لازم است برای اینکه شرایط سنی تیم ما بالاست و آمدن ساموئل کمک کرد. در سه جام حضورم داریم و باید نیروهای‌مان را تقسیم کنیم.
وی در مورد حل مشکلات مالی استقلال با حضور اسپانسر، گفت: ساموئل آمده اما پول نگرفته است و امیدوارم پژمان منتظری هم تا آخر فصل بماند، اسپانسر جدید ما بانک شهر است و من مفاد قرارداد را نمی‌دانم اما بالاخره شهرداری تهران است و باید به دو تیم بزرگ پایتخت کمک کند و همیشه از قالیباف ممنون هستیم و قبل از بازی با سئول هم به اردوی تیم ما آمد و اکنون هم بانک شهر به کمک ما آمده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 10 / 1392برچسب:استقلال,جام حذفی,نشست خبری,ملوان بندر انزلی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com